Wat maakt Hoogstraten uniek? Waar mag de Hoogstratenaar trots op zijn? CityD-WES startte in opdracht van de stad Hoogstraten de citymarketingopdracht waarvan het resultaat op 18 januari aan de pers werd voorgesteld. Samen met inwoners, ondernemers, stakeholders van Hoogstraten en onze partner Supermoon werkten we een nieuwe merkidentiteit uit. Het resultaat? Een gloednieuw logo, nieuwe huisstijl en een ambitieus citymarketingplan!

In de video vertellen enkele inwoners en ondernemers wat zij zo bijzonder vinden aan Hoogstraten en komt de nieuwe merkidentiteit in beeld: Hoogstraten, hoogst hartelijk. De stad heeft heel wat troeven, voor zowel inwoners, bezoekers als ondernemers: het is een stad op mensenmaat, warm, gastvrij en veelzijdig. Om het unieke aanbod uit te lichten, werden naast het logo ‘Hoogstraten, hoogst hartelijk’ nog verschillende andere slogans uitgewerkt. Zo wordt voor elke doelgroep het unieke karakter van de stad nog duidelijker:

In de toekomst zullen verschillende projecten uit het citymarketingplan worden gerealiseerd om de stad verder op de kaart te zetten. Hoogstraten gaat onder andere aan de slag met city dressing, een campagne rond ambassadeurschap die de hartelijkheid van Hoogstraten benadrukt, een vernieuwde toeristische website en een campagne rond ondernemerschap.

Ook geïnteresseerd in citymarketing? Wens je meer te weten over onze pijler citymarketing en centrummanagement of CityD-WESContacteer ons voor een vrijblijvende (digitale) afspraak!

Meer weten?

We vertellen je graag wat we allemaal gedaan hebben en wat we allemaal voor jou kunnen doen. Stuur ons een bericht met jouw vraag of bel ons even op!

Contacteer ons direct:

Tel: +32 (0)473 62 20 33